Bokcirkel

I går var det premiär för den ”nya” bokcirkeln. Bokcirkeln från förra året försvann efter sommaren på något sätt. I går var vi 6 stycken som träffades ute och vi skulle ha läst Jag heter inte Miriam. Jag läste ju den för ett bra tag sedan men läsupplevelsen var stark som jag minns det. Inte en upplyftande bok men med bra läsflyt och intressant fokus. Vet att jag gav den fullpott i betyg.

Kul att träffa både nya och gamla bekantskaper samt höra deras syn. Och skönt att få lämna mjukbyxorna hemma och vara ute lite bland folk.

Tills nästa gång ska vi ha läst Konsten att höra hjärtslag. Den har jag också redan läst men ser fram emot att diskutera den med andra. IMG_0186

 

Kommentera

