Bron

Åh, jag är väl den siste som har sett Bron, den svensk-danska tv-serien. Men för några veckor sedan började jag titta på säsong 1 på Netflix och jag blev fast. Fredrik blev också biten och vi avverkade flera avsnitt per kväll. Mycket bra story och Sofia Helin spelar poliskommissarien Saga riktigt bra. Säsong 2 var också spännande och säsong 3 såg vi via svt play. Kim Bodnia saknades i säsong 3 men Thure Lindhardt axlade rollen som den danska kollegan riktigt bra. Jag hoppas verkligen det blir en säsong till. Den bästa svenska tv-serien jag har sett på länge. serie-bron-broen

Kommentera

