Readly

Och dagarna de går… Så vad gör man i väntans tider? Jag vilar en hel del, äter onyttigt och ser på tv-serier. Försöker läsa böcker men ibland vill man bara läsa något snabbt och lätt. Då måste jag tipsa om appen Readly. Sedan i somras har vi haft ett konto där och de flesta tidningar som jag brukar vilja läsa finns där för bara 99 kr i månaden. Och då kan vi ha flera användare på samma konto, hur smidigt som helst. Man bara skapar en egen profil och får tillgång till ett stort utbud. Antingen läser man via telefonen men jag använder iPaden. Med tanke på att en tidning ligger mellan 70-150 kronor så är det en sjyst deal tycker jag.

readly bild

Kommentera

