Att ha dinerat ute

För snart två veckor sedan hade jag och Fredrik barnvakt åt Parvel. Vi passade på att boka bord på restaurang och gå ut och äta och njuta av ett restaurangbesök innan nedkomsten av vår lille Krabat. Vi gick till Baròn och åt tapasrätter. Det var så skönt att få sätta sig till ett dukat bord och kunna prata till punkt samt bara spana in folk i allmänhet. Vem vet när vi kan göra det nästa gång? Sen var det lite kul att få piffa upp sig lite. Nu i slutet känns det som att man bara har två ombyten. Jag hittade en gravidklänning som jag hade då jag väntade Parvel men som inte har kommit till användning förrän nu. Det var en skön och trevlig fredagskväll ute på byn med älsklingen.

DSC01801 DSC01809 DSC01813 DSC01819 DSC01822

2 thoughts on “Att ha dinerat ute

    • Sandra skriver:

      Yay! Ja, jag är tillbaka. Får se hur länge andan håller i. 😉
      Ja, det ska bli spännande och se hur lika, eller olika, Krabaten blir sin storebror.

Kommentera

