Update in progress…

Bloggen har ju ekat tom ett ganska bra tag. Härom dagen fick jag fakturan på min domänadress och på något sätt kändes det lite trist att inte fortsätta då man har bloggat till och från ganska länge. Inspirationen har väl inte varit på topp men förhoppningsvis kommer jag kunna ägna några minuter emellan åt till att dela med mig både små och stora händelser från min vardag.

Bloggen har städats upp lite och vi får väl se i vilken utsträckning inläggen kommer. Jag har ju i alla fall ett lager gällande böcker samt blivande familjemedlemmen Krabaten.

Kommentera

