Jag vågade! 

Idag åkte det av. Jag vågade! De långa längderna låg överallt på golvet på Clipodrom. Senast jag klippte mig blev det som en uppklippt page men jag trivdes inte riktigt i det. Det såg risigt och torrt ut trots olja och inpackningar och jag fick inte riktigt till det. Det hamnade bara i en tråkig tofs eller knut. 

Nu är det kort i nacken fast lite längre i luggen så jag kan ha håret bakom öronen. Känns kul men ovant. Skönt att ha fått bort allt slitigt hår och roligt med en annan frisyr för en gångs skull. Som sagt, håret växer ju ut igen när jag ångrar mig.  

     

2 thoughts on “Jag vågade! 

Kommentera

