En ny kamera!

Säg hej till min nya Sony a6000! En kompakt systemkamera med massa finesser. Jag sålde min gamla Nikon D3100 med alla tillbehör eftersom jag letade efter en mindre smidigare kamera samt vill kunna filma mer i vardagen. Sony a6000 har fått bra i tester och jag kan fortfarande göra manuella inställningar om jag vill samt byta objektiv. Och ett nytt objektiv ska det bli snart. Ett fast ljusstarkare samt eventuellt ett vidvinkelzoom. Det ska bli kul och börja använda kameran och se om vi kommer överens. Måste först bara ta mig igenom den nya menyn… 🙂

Sony a6000

 

2 thoughts on “En ny kamera!

Kommentera

