Lite nya vårkläder

Äntligen dags att uppdatera garderoben lite. För ett tag sedan satt jag och letade efter jeans och skor på nätet och på Ellos hittade jag jeansen till ett bra pris. Det blev även två randiga toppar. Ett par nya converse har jag tänkt på i två år men kört på att de-funkar-en-säsong-till-fast-de-är-trasiga stilen. Slitna och snygga men inte mycket till skor. De nya är lysande vita nu men de borde dämpa sig efter ett tag. Skorna fyndade jag på Footway.

Påbörjade även en vårstädning i garderoben men kom inte så långt. Till helgen kanske jag gör ett nytt försök. Ett tråkigt måste. Men det bästa är ju att våren är på g!

Båtringad top Bild från www.ellos.se

Båtringad top
Bild från http://www.ellos.se

Jenna jeans Bild från ww.ellos.se

Jenna jeans
Bild från ww.ellos.se

Converse Bild från www.ellos.se

Converse
Bild från http://www.ellos.se

Kommentera

