En bildbomb från Silverfallet

I går var jag uppe med tuppen och åkte till Silverfallet för att leka lite med kameran och njuta av naturen. Trots att det ligger så nära Mariestad var det första gången jag var där. Det märks att våren är sen eftersom det var så lite blommor och träden fortfarande ganska kala men vilken vacker plats. Helt plötsligt hade jag varit där nästan 3 timmar och hade det inte börjat regna hade jag stannat längre.

På vägen hem åkte jag omvägen via Lugnås och stannade till vid Kvarnstensbrottet. Inte lika fint men det blev lite bilder på gamla kvarnstenar och den fina skogen.

Silverfallet

Silverfallet

DSC_3380

DSC_3390

DSC_3439

DSC_3458

DSC_3509

DSC_3517

DSC_3527

Kvarnstenar i Lugnås

Kvarnstenar i Lugnås

DSC_3553

DSC_3555

4 thoughts on “En bildbomb från Silverfallet

Kommentera

