Jag är Zlatan

I går läste jag klart Zlatans självbiografi och jag måste säga att den var betydligt bättre än vad jag hade väntat mig. Boken var självsäker, öppen och ärlig. Vilken uppväxt, vilket driv och vilka prestationer! Och han har verkligen fått slita så han kanske är förlåten för alla solospel man sett på plan. Efter att ha läst boken blir man nyfiken på att se alla mål han nämner. Lättläst och rekommenderas.

Det skulle vara kul om Helena skrev en bok om deras liv tillsammans. Vad hon tyckte och hade för intryck om Zlatan när de började träffas och om hur hon sedan fick lägga karriären åt sidan för att bli fotbollsfru.

Kommentera

