Det fjärde offret

Det blir inte många böcker lästa nu tyvärr så jag får nöja mig med ljudböcker. I dag lyssnade jag klart på Mari Jungstedts Det fjärde offret. Katarina Ewerlöf var uppläsaren och hon är ju så bra. En dålig uppläsare kan ju förstöra hela boken. Maris böcker brukar ju vara lättlästa och spännande och denna var inget undantag. En av hennes bättre faktiskt. Däremot råkade jag hoppa över boken som skrevs innan så jag var förbi biblioteket och lånade Den farliga leken. Även om det är fristående delar händer det ju ganska mycket med karaktärerna och deras privatliv. Fattade först att jag missat en bok efter ett tag då jag tyckte det hade gått lite väl lång tid från förra boken jag läste.  

Kommentera

