Sluttampen

Vilken seg bok men nu är jag snart klar. Det har bara tagit månader… Jag tycker inte om att avbryta en bok innan jag börjar på en ny men det har varit nära flera gånger. Samt att jag inte hinner läsa som jag brukade innan Parveln kom. Eller orkar kanske är mer rätt, tyvärr. Men snart får jag väl reda på vem som är mördaren så jag kan ta en mer förhoppningsvis spännande bok från bokhyllan. Bara det gör ju läsande mycket lättare och roligare.

Var tvungen att testa lite med nya kameran, hihi.

Kommentera

