Rätt inställning till regn

Under mina promenader har jag börjat lyssna på ljudbok, igen. Annars brukar ljudbok vara förknippat med stickning för mig men det är perfekt för promenader också. Förra veckan lyssnade jag på Alexander McCall Smiths ”Rätt inställning till regn” och den var bra, lite mysig sådär och utan krav. Gillar Filosofiska söndagsklubben-serien mycket bättre än om Damernas detektivbyrå. 

Nu har jag Johans Theorins ”Blodläge” i lurarna och den är ok än så länge men jag tycker uppläsaren är sådär. Och det gör ganska mycket har jag märkt. 
Kommentera

