Segt…

I dag lämnade jag tillbaka ”Gift med en beduin” av Marguerite van Geldermalsen på biblioteket på jobbet. Den berörde mig inte alls som jag trodde den skulle göra. Jag kom till halva men i går skummade jag och läste till slut bara det sista kapitlet och epilogen. Lika bra att någon annan kan läsa boken än att jag lånar om och lånar om. När man inte kommer igenom en bok på en två månader känns det liksom lite… avslaget. Nog för att jag har läst mycket om bebisar och graviditet den senaste tiden men jag har saknat en bra bok som man inte vill sluta läsa innan man släcker lampan på kvällen. Jag har ganska många böcker i bokhyllan som väntar på att bli lästa men i går kom en leverans från Bokus så det lutar åt att det blir en av dem först.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera

